Petuhov Semen Tihonovic

Акушерство и гинекология, 11 years in practice

Doctor's rating

4,5

Мені 21. Звернувшись до гінеколога на щорічний огляд, лікар звернула увагу на висип на обличчі. Зробивши узд, аналіз крові загальний, на цукор, на гормони. Виявилося, що чоловічі гормони перевищуюють норму і деякі дуже. А також цукор з норми 5,9 в мене 5,4.Лікар призначила гормональний препарат джаз від акне і для нормалізації гормонів. На півроку лікування.Все наче гаразд стосовно препарату, але я мало по малу втрачаю вагу. Важила 55-54. А зараз ледь 50. З харчуванням все гаразд. Стресам не піддаюся. І це все за 1,5 місяця вживання препарату. На мій зріст 168 це мало. Порадьте, що робити. Можливо якісь вітаміни пропити. Хотілося б набрати хоч минулу вагу.

Здравствуйте! Какие-нибудь жалобы по переносимости препарата имеются?

Share:

18 August 2018, 10:55

Другие материалы по тэгам:

Анализ

Заболевание

Топик


Рекомендуемая статья:

ЗАКОННЫЙ ОТКАЗ ОТ ПРИВИВКИ